The Balm Meet Matte Hughes

   Bugün size bahsetmek istediğim ürün The Balm markasına ait Meet Matte Hughes likit mat rujlar. Elimde bu markaya ait mat seriden iki renk ruj var. İlk önce aldığım markanın en popüler renklerinden charming sonradan indirimden aldığım ikinci renk yine diğeri kadar popüler olan committed rengi. İki renkte günlük renkler. Bu rujlar mentollü dolgunlaştırma etkisi olan rujlar.







   Bu ürün hakkındaki deneyimlerim ise şunlar öncelikle mat ruj oldukları için ikiside dudaklarımı kuruttu. Bu rujlar mentollü oldukları için ilk sürdüğümde dudaklarımı önce yaktı sonra şişirdiğini hissettim dışardan bakınca bir fark varmı derseniz eğerki gözle görülür bir fark var. Renkler tam örtücü renkler. Ben şöyle kullanmayı tercih eriyorum dudak kalemi kullandıktan sonra rujları sürmeyi.







   Rujların mat olması ve kalemlede çerçevelediğim için dudaklarım cidden çok kuruyor bunun için ise blistex medplus kullanıyorum. Bu rujların kalıcılığı yemek yiyene kadar tazelemek gerekiyor. Ben bu rujları indirimden 24.90 tl'ye gratisten temin ettim indirimden bir bakın derim.



Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

La Roche-Posay Ultra Micellaire Water

Himalaya Peeling Etkili Ceviz Özlü Scrub